Nog drie nachtjes... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anneloes en Tom - WaarBenJij.nu Nog drie nachtjes... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anneloes en Tom - WaarBenJij.nu

Nog drie nachtjes...

Door: Anneloes en Tom

Blijf op de hoogte en volg Anneloes en Tom

13 Januari 2013 | Nederland, Amersfoort

Lieve allemaal,

Nog drie nachten slapen en dan gaat onze wereldreis eindelijk beginnen! Op de planning staan: Zuid Amerika, Nieuw Zeeland, Fiji, Australië en Azië. Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Donderdagochtend zullen we aankomen in Buenos Aires waar we voor de eerste week een appartement geboekt hebben. Ons eerste reisverslag vanuit Argentinië zal snel volgen.

Liefs Anneloes en Tom

• 13 Januari 2013 - 17:37

Caroline Evers:

Lieve Anneloes en Tom,

We vinden het geweldig wat jullie gaan doen!!!! Heel spannend hoor, maar het zal vast goed gaan en jullie zijn na een jaar heel wat ervaringen rijker. Heel veel plezier, voorzichtig zijn maar vooral genieten!
    Veel groeten van Wim, Anne, Maud en Caroline

• 13 Januari 2013 - 19:20

Herman En Mieke Kasper/Boon:

Hoi Anneloes en Tom, vanuit Madagascar wens ik jullie een hele goede reis, genieten! Ga je ook nog naar Phato? Warme groet van Mieke Boon

• 13 Januari 2013 - 20:49

Tante Sas:

We tellen samen met jullie af! Het avontuur tegemoet! Heel gedurfd, maar het is nu wel het goede moment denk ik, om deze reis te ondernemen. Ik ga met jullie mee genieten, mee schrikken misschien van onverwachte situaties e.d., maar bovenal meeleven!
    Ik wens julllie veel geluk en wijsheid toe! 'n Dikke kus voor jullie allebei!

• 13 Januari 2013 - 22:12

Chantal Van Eijnatten:

Geniet ervan lieverds, en een ontzettend veilige reis ook toegewenst!
    Ik ga jullie zeker volgen; nu heb ik weer eens een waarbenjij.nu om naar uit te kijken! :D

• 13 Januari 2013 - 23:04

Jaap En Mireille Christiaansen:

Heel veel succes en plezier op jullie reis we volgen jullie

• 13 Januari 2013 - 23:49

Thijs:

Is er nog een plekje beschikbaar in dat appartement? JALOERS!

• 14 Januari 2013 - 09:26

Matthijs Landsmeer:

Hoi Anneloes,

Heel lange tijd geleden, maar ik wil je toch veel plezier wensen op jullie reis! Zelf heb ik 8 maanden in Buenos Aires gewoond, en het is echt geweldig daar! Mochten jullie nog vragen hebben over de stad, dan kan je me altijd een bericht sturen.

Groeten,

Matthijs

• 14 Januari 2013 - 18:38

Marja En Thomas:

Hallo Anneloes en Tom,

Wij wensen jullie heel veel plezier op jullie reis. Jullie eerste bestemming naar een zomers Buenos Aires, is al iets om jaloers op te worden vanuit Nederland in de vrieskou. Ga er heerlijk van genieten. We gaan het volgen!!

Lieve groeten van Marja en Thomas

• 14 Januari 2013 - 23:19

Jan En Hetty:

Hoi Anneloes en Tom. Zoals al eerder gezegd wensen we jullie ontzettend veel plezier en geluk bij deze wereldse onderneming. Graag blijven we jullie volgen bij jullie belevenissen.
    Voor aanstaande woensdag een goeie start gewenst op reis naar de rest van de wereld.

Lieve groet Jan en Hetty

• 15 Januari 2013 - 08:16

Oma:

Lieve Twee.Jullie hebben alles zo goed voorbereid,het moet goed gaan.Natuurlijk blijf ik jullie volgen.Goede reis en sterkte bij het afscheid.Heel veel liefs OMA

• 15 Januari 2013 - 18:52

Adrie En Peter:

Wij wensen jullie een heel voorspoedige reis toe. Met veel plezier zullen we jullie bevindingen gaan lezen.
    Adrie en Peter

• 16 Januari 2013 - 18:31

T.ing:

Hè lieve Tom en Anneloes, jullie nu echt op weg dus... Hoop dat jullie n goede vlucht hebben gehad naar Londen. De kop is eraf. Nu nog 'even' de Atlantische oceaan over! Goede reis, lieverds!

• 17 Januari 2013 - 07:06

Tjomme:

Geniet ervan! Maak er een onvergetelijke reis van en heel veel geluk! Gr Tjomme

• 20 Januari 2013 - 19:13

Ineke En Hans:

Nogmaals veel plezier en goede reis.
    Dit is mijn nieuwe emailadres. Lieve groetjes Hans en Ineke

• 21 Januari 2013 - 16:38

Hans En Rietje Van Eynatten:

goede reis.
    zijn natuurlijk superbenieuwd naar jullie argentinie ervaringen